П`ятниця, 03.05.2024, 05:59
Вітаю Вас Гість | RSS


WMmail.ru - сервис почтовых рассылок     
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 700
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Продажа посилань

Для кого створюються сайти? як правило - для людей, тобто на сайт повинні заходити відвідувачі. В інтернеті навіть з'явилася абревіатура СДЛ - сайт для людей. Дійсно, навіщо потрібний сайт, на який ніхто не заходить? Ну, хіба що, для яких не будь специфічних потреб його творця. А що б сайт відвідували, він повинен бути відомий в мережі Інтернет, інакше крім творця і пари його знайомих на сайт ніхто не зайде. Створення популярності сайту називається розкручуванням. Існує багато методів розкрутки сайтів, причому це можна робити самостійно, або доручити професіоналам, які розкрутять сайт за певну плату. Одним із способів розкрутки є розміщення посилань на ваш сайт на інших сайтах. Тобто, якщо у вас є розкручений сайт, на ньому можна розмістити посилання, і отримати за це гроші. SEO-майстра і лінк-менеджери купують посилання з сайтів, при чому їх не цікавить навіть відвідуваність сайту, їх цікавить - які показники цитованості вашого сайту, тобто, проіндексована чи "морда" (головна сторінка) сайту в провідних пошукових системах. Купують посилання, як правило, з показниками PR> = 3 та ТІЦ> = 50. Посилання з головної сторінки такого сайту коштує від 7 центів на добу. Для мультіссилок (посилань на кілька сторінок одного сайту) ціна збільшується відсотків на тридцять.
 
Продавати посилання можна не тільки з головної сторінки сайту, але і з його внутрішніх сторінок, правда, стоять такі посилання дешевше, зате сторінок набагато більше.
 
Ще одна можливість заробітку на посиланнях, це продаж рекламних місць. Тобто, можна продати місця під посилання на сторінках сайту через посередника, який за допомогою спеціального скрипта буде розміщувати свої посилання в автоматичному режимі. Головне в цій справі - не переборщити. Якщо розмістити на сторінці більше п'яти посилань, вона перетвориться на "лінкопомийку", і такі посилання ніхто не купуватиме. Тому перед початком пошуку покупців потрібно прибрати з головної сторінки зайві посилання, в тому числі посилання на каталоги, рейтинги та інші.
 
При розміщенні комерційних посилань не слід забувати про дизайн. Посилання повинні органічно вписуватися в дизайн сайту, виглядати акуратно, і разом з тим, бути помітними. Місцезнаходження комерційної посилання на сторінці теж важливо, чим вище - тим дорожче.
 
Покупців можна знайти на спеціалізованих сайтах і форумах по SEO-оптимізації. Якщо вам вдасться знайти покупців на комерційні посилання, то вони можуть стати серйозними партнерами на тривалий термін. Тому до пошуку покупців потрібно поставитися вельми серйозно. На продажу посилань деякі сайти заробляють пристойні гроші!

Удачі!

Форма входу
Ми в VK
Друзі сайту

франшиза в тюмени


Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz